Persbericht | Andi Druk kiest voor internationale naam: Andi Smart Print Solutions

brand-new-brand-andi-smart-print-solutions-persbericht

Per 1 april verandert Andi Druk van naam. Andi Smart Print Solutions doet recht aan de diensten en aan de regionale, nationale en internationale positie van de grafisch dienstverlener. Sinds de introductie van de voor Europa unieke digitale inkjet productielijn worden bestaande relaties nog beter bediend en groeit het internationale klantenbestand. Directeur Frits Keulen: “Het was nog nooit zo druk bij Andi, maar Andi Druk kan internationaal niet; een nieuwe faam, een nieuwe naam”.

Met de aankondiging eind 2016 van de komst van de nieuwste innovatieve digitale inkjet productielijn naar Maastricht-Airport, is Andi als een belangrijke Limburgse drukker in één keer een unieke speler in Europa geworden. In nauwe samenwerking met de wereldmerken Canon en Müller Martini werd deze unieke productielijn ontwikkeld. Nergens anders in Europa staat een soortgelijke digitale rotatie inkjet productielijn die met ongekende snelheid en nauwkeurigheid alle soorten printwerk produceert.

Begin dit jaar is de lijn in gebruik genomen en hiermee heeft Andi een nieuwe stap gemaakt. “Bij deze stap hoort een nieuwe propositie die aansluit bij onze strategie en internationale ambitie”, aldus Frits Keulen die samen met Dave Kremer de directie van Andi vormt. “Het is tijd om het bekende Andi Druk los te laten. Daarom gaan we vanaf april verder als Andi Smart Print Solutions. Een naam die aansluit bij onze diensten en slimme oplossingen op gebied van druk- en printwerk die wij elke dag voor onze klanten bieden.”

Door deze ontwikkeling is er in Limburg een unieke multidisciplinaire grafische organisatie ontstaan met heel wat slagkracht. Andi Smart Print Solutions is in de Limburgse regio en nu ook daarbuiten de meest complete en geavanceerde drukkerij en in de afgelopen maanden doorgegroeid naar bijna 50 medewerkers.

Over Andi Smart Print Solutions:
Andi Smart Print Solutions is een state of the art drukkerij (digitaal en offset) zowel lokaal, nationaal als internationaal actief. Met bijna 50 medewerkers realiseren wij elke dag meerwaarde voor onze klanten door geïntegreerde en duurzame totaaloplossingen aan te bieden op het gebied van druk- en printwerk. Andi Smart Print Solutions is een partner voor elk bedrijf die zich met offline middelen, als onderdeel van een crossmediale strategie, wil onderscheiden in de markt.

Voor meer informatie contacteer:
Frits Keulen: Algemeen Directeur
Tel: +31 (0)43 366 71 60 of mail [email protected]